زنگ خـطررررر ....!

قابل توجه مادران و پدران آینده این مرز و بوم : 


آقای آقا تهرانی در جلسه مبلغین گفتند:
باحضرت آقا دیدار داشتم ازحضرت آقا پرسیدم
من تو جلسات روی چی تأکید کنم؟سیاست؟اقتصاد؟
سبک زندگی؟ آقاگفتند همه اینها کنار،بگیدمبلغین
فقط روی افزایش جمعیت کارکنند بگیداگر من رو هم قبول ندارند،
به خاطر کشورشون این کار رو بکنند،
به خاطر اسلام!



امام خامنه ای (مدظّله العالی):
پیر شدن کشور، کم شدن نسل جوان در چندین سال بعد،
از همان چیزهائی است که اثرش بعداً ظاهر خواهد شد؛
وقتی هم اثرش ظاهر شد،
آن روز دیگر قابل علاج نیست؛
اما امروز چرا، امروز قابل علاج است.

۱۳۹۲/۰۲/۱۱

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


بسی علاقه مندم که به پیروی از حضرت آقـا

شش تا بچه داشته باشم ! :)))

اما اطرافیان گویا مرا جو زده می خوانند!

و برخی مرا متهم به عدم آگاهی از شرایط جامعه و احساسی بودن متهم می کنند! :|

نظـر شما چیسـت؟

شش فرزند , آری یا نه؟؟!



  در حـاشـیه :



دیدار با خانواده شهدای  مدافع حرم

+ دلم خواست :(

++ شاید منم یه روزی شدم همسر شهید ...!

خدا را چه دیدید! :)

" ان شاء الله ... "


بانوی عاشق
رفاقت به سبک شهید
ان شالله یه همسفر تا بهشت قسمتت بالام جانم بعد با کلی نی نی :))

ان شاء الله .... :)))

ارام
سلام
باحال بود ولی شیش تا ذیگه خیلی.....
درد زایمان رو حواست هست؟؟
خب چرا از اقاتون مایه میذارید :) ؟شاید خودت شهید شدی؟؟خخخخ
دعام کن عزیزم ....درسام خیلی شدن ...تراز قلم چی م هم پیشرفت کرده :)
شما هم خوب درساتو بخون که بعدا نگن تنبل بود رفت حوزه :|
خیلی خوبه خانوادت با طلبه شدنت موافقن و اینکه اصلا خواستگار طلبه راه میدن!!
قدرشون رو بدون
برام دعا کن
یاعلی

سلام عزیزمممم
خب شش تا شاید خیلی باشه
ولی حداقل چهارتا رو شاخمونه ان شاء الله ! :))
خو خواهرگلم من شهید شم این نی نی ها رو کی میخواد تربیت کنه ؟
تر و خشک کنه ؟؟! ^__^

چشم حتما ....
ان شاء الله موفق باشی خانوم کنکوری ....!
خداروشکررررر

مهدی ابوفاطمه
موفق باشید
نشانه گمنام
عیدتان مبارک بانووو
ان شالله هر آنچه که خدا خواهد همان خواهد شد

عید شما هم مبارکــــــــــــ

100%

... ...
ما برای 4 تا خیز برداشتیم اما انگار خدا .... دعامون کنید
6 تا چیه خواهر ؟ بگو ان شاالله تا جایی که برام مضر نباشه هر چند تا شد
یا علی

ان شاء الله درست میشه
به خودش توکل کن :)
بله همون که شما گفتی *__*

همسر سید علی
سلام 
بحث افزایش فرزند بحثها داره ...
اینکه تبلیغ صرف کنیم برای فرزندآوری ولی موانع این مسئله رو برنداریم، نه بنفع نظامه و نه بنفع دهک متوسط و ضعیف جامعه ...
فقط یه سر به مراکز ناباورری بزنید، می بینید که چه پولهای هنگفتی رو از ملت می گیرن ... تازه مراکزی که مهر جهاد دانشگاهی پای فعالیتهاشون زده شده دیگه خدا برسه به مراکز آزاد...
و بد به حال روح و روان کسی که به هر دلیلی نمی تونه بچه ای داشته باشه و ملت به خاطر همین تبلیغ های صرف یک سویه متهمش می کنن به ضد ولایت بودن ...

با سلام :))
خب از امثالی مثل من کار دیگه ای جز تبلیغ ساخته نیست
اصلا با همین تبلیغ میشه دغدغه ها و مشکلات رو به گوش مسئولین رسوند!
خواهر گل  ماشالله شما که استاد مایی!
حرف مردم باد هواست!
الاعمال بالنیات ....
ان شاء الله مشکلتون خیلی زود حل شه ...
فقط یه چیزی ...
روضه علی اصغر علیه السلام رو پیشنهاد می دم(به عنوان نذر)
ان شاء الله درست میشه :)))

عارفه الزهرا
سلااااااام من برگشتمممممم
..بح بح ان شا الله با یار حضرت یار

سلااااااااااااااااااااام
خووووش اومدی :)))

ارام
سلاام
اخ فداااای مامان مهربونمونننن؟:)))
خب اقاتون تر و خشک میکنن دیگه...:)))
تازه تر و خشک کردنشونم بهتره:)))
من مامانم میرفت مدرسه با این ک من خونه بودم بابام ابجیم رو میگرفت..و کاراشو میگرفت بعد مامانم ظهر میومد بابام میرفت سرکار...
تشکر ک دعامون میکنید

:)))))

طلبه آینده
سلام خواهر گلم
این پستت عالی بود خیلی ممنونم
اتفاقا نه تنها جو زدگی نیست بلکه هر چی بیشتر بهتر
فقط یه چیزی اونم اینکه تغذیه ات رو از الان خیلی خوب کن 
چون آخرش گفتید نظر شما چیه منم میگم:  
من که دوست دارم سه چهار تا بیشتر دیگه هر چی خدا بخواد تا ده تا و الی آخر:))))
التماس دعای فراوان

سلام عزیز دل :)
خواهش ...
تغذیه امـ که خداروشکر خیلی یییییی خوبه !!!
ماشالله روحیه ...
خوش بحال نی نی هایی که مادرشون شماااایی ! ^__^

طلبه آینده
لطفا نظرمو ستاره دار کن
من عاشق زندگی با طلبه ام
سلام.البته ما روبیشتر از 6تا بچه فکر کردیم مثلا 10تا یابیشتر.خخخخخخخخ
اما کلا من با 5تا موافقم چون فعلا از 5تا اسم خوشم میاد
درضمن اخرین قسمت من عاشق زندگی با طلبه ام رو نوشتم .خوشحال میشم بخوندیدش

سلام عزیزم :)
ان شاء الله همون پنج تا ...
شیش تا برا طلبه سخته
هرچند نحن نرزقکم و ایاکم خدا همیشگیه ! ^__^
هر چی خودش بخواد ...
چشم حتما

بهار ..
منم شش تا دوست دارم:)

سه تا دختر
سه تا پسر
:)

خدا کنه توانش را داشته باشیم!

سلام بانو ...
آفرین ...
خدا خیرت بده :)
ان شاء الله

خادم الزهرا سلام الله علیها
آری !

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
• قـرارگـاهـ عـُـشــاق •

◄ اینجـا از عـشـ♥ـق می نویسم ...
آخرین مطالب
خداحافظ !
اول امام زاده دنیا خوش آمدی ..
آخ جوووون مهمونی! :))
سلام بر بانوی حرم ...
سلام حضرت دوازده ..!
پایان انتظار... !
ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده ...!
رهبری از جنس آسمان ... :)
شبی به وسعت آرزوها ....
عروجت مبارک سید!
آرشیو مطالب
موضوعات
حضرت عشـق (۴)
برای بانوی عشق (۱)
محض یار مهربآن (۱)
فـرزندان بانوی عشق (۱۰)
محض یار مهـربان (۴)
کشتگان عشـق (۶)
عشق نوشته هایـم (۷)
روزهای عاشقی من! (۲۲)
رهـبر عـشـق (۴)
پیوند ها
شهید حـجـت الله رحیمی
رفاقت به سبک شهید
پورتال جامع اربعین
همسفر تا خدا
♥ زن آقـا ♥
هیات
گیله مرد
چـادری ها
بـی رنـگــــی
تنهـــاتـریــن زائـر
پــلـه پــلـه تــا خــدا
ســوخـــته دلان
انتظـار فـرج
عهدشیعه
لـبیک
فـــداکــــ
آبـــــریــــزان
نــــمــــــــــا 313
یار طلبگی و هـزار و یک
بـــرزخ کــلـمـــــات
گـــروه احـــرار
حدیث اشک
مـن...
هنر شـیعه
انانقطه تحت الباء
دل تنگــــ امـام زمـان
یــواشـکـی هــای مــن
ریــحـانه الحـسـیـن
مـیثم مطیعی
باب الحرم
زندگی زیـبـا
مــــــادر بــانــو
هـمـســـران فـاطمی
گــل بــهــــــاری
نـشــــانــه
مـهـارت
روضه
هنر آشپـزی
شهید قرن 21
راه و رســـم طـلبـگـی
تهذیب حـوزه هـا
گروه عـمـار
من او
رنگ خـدایی
زنـدگی با طـلبه
شـهـیـد قــرن 21
مـن یـک طلبه هــستم
دلبـرانه می نویسم
مـلازمان حــرم
به یاد شهدا
سرباز صفر
زیر چتر حـجاب
شـکلک های زیبـا
حـجـابسـتان
عاشورا
خاکی ها
دالان بهشت
خـادم گـرافیکــ
طـلبگـی تـا اجـتهــاد
خـاطرات طلـبگی
دخـتر چـادری
نقـاش فـقیر
رنــگ خـدایـی
جمع آسمانی ما
✿تو فقط لیلی باش✿
خـانـواده ایـرانـی
طــب شـیـعه
دل گراف
فیروزه گرافی
اعجاز علمی قرآن
مکتب المهدی
پیوندهای روزانه
حضـرتــِ مـاهـ ! ♥
آسید مرتضی
کوله بار
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان