ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده ...!




فردا جمعه 10 اردیبهشت 95 روزی که مدت ها انتظارش رو می کشیدم ....

روز آزمون ورودی حوزه های علمیه ....

 رقم خوردن 5 سال از زندگیم به فردا بستگی دارهـ ...

ان شاء الله که لیاقت سربازی امام زمان و شاگردی مکتب امام صادق علیهماالسلام رو پیدا کنم ...

شنیده ام که آزمون زیاد سخت نیست ..

اما کمی اضطراب دارم ...

خواهرای گلم ! دعا کنید برام ... !

" ُافَوِضُ َامری الیَ الله انَ اللهَ بَصیرُ بالعِباد"

شکلک های هلن یا علی مرتضی (علیه السلام)


بانوی عاشق
سیّد محمّد جعاوله
خوب خوب
شمعـ ـدونی
ان شا الله قبولی خواهرم

:)

دعات میکنم.. دعام کن

ان شاء الله ...
خیلی ممنون

همسر سید علی
سلااام بر همساده امام رضا 
خواهر جونی یه سوال 
چرا حوزه ؟

سلام فطمه خانوم گل! :)
خب دلیل زیاده ...
ان شاء الله یه پست میذارم در موردش ...
البته اگر قبول شدم!
ولی بصورت کلی حس میکنم حوزه نسبت به دانشگاه فضاش فراهم تره برا خودسازی و تهذیب نفس
به علاوه حوزه مبلغ علوم دینی تربیت میکنه و منم می خوام مبلغ شم :))
+ عشق و علاقه !

ارام
بابا زوووووده ها...کنکور بده بعد...یا حداقل بعد امتحانا...

وای منم دعا کنیااا ابجی دو ماه دیگه کنکوره

من نمیخاو دانشگاه برم ..
میخوام برم حوزه :)
ان شاء< الله موفق باشی گلم

من عاشق زندگی با طلبه ام
سلام خواهری مگه حوزه خراسان ازمون کتبی میگیره...
الان 3سالی هست که دیگه فقط مصاحبه میگیرن..
انشالله هرچی خیره

سلام آجی :)
مقاطع دیپلم و زیر دیپلم  هم ازمون دارن هم مصاحبه

من عاشق زندگی با طلبه ام
پس،سیستم حوزه خراسان فرق داره چون بقیه شهر ها فقط مصاحبه میگیرن

:)

یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)
سلام عزیزم
خوبی؟
آزمون چطور بود؟ آسون بود؟
ان شاءالله موفق باشی و تحت عنایات حضرت مهدی..
از خود آقا بخواه حالا که دلت به نور قال الباقر و قال الصادق روشنه..دستتو بگیرن و حمایتت کنن.
دعا میکنم موفق باشی همیشه..

سلام خواهر گل و گلاب :)
کجایی شما؟ کم پیدایین؟
رسالتتون کدوم جبهه بود؟؟! :))
خیلی ممنون از لطفت بانو ...!
ان شاء اله ...
دعا کن ...

سید .م
إن شآءالله تکرار "بانو امین"...

ان شاء الله ...

ارام
یعنی نمیخوای دیپلم رو بگیری حداقل؟؟؟

سوم دبیرستان دیلم میدن دیه :)
بعدم ان شاء الله پیش دانتشگاهی رو غیر حضوری می خونم ...

من عاشق زندگی با طلبه ام
سلام بروزم

سلام
چشم :)

سربازکوچولو ...
سلامممم خواهرم ان شاالله قبول بشی به امید امام زمان منم سال دیگه میخوام واسه طلبگی برم

پس مبارک باشه از همین حالا :))))

قطره ..
سلااااااام خاهر
ایشالا که قبولی
اگرخیری باشه در شخص خداهم کمک میکنه:)))))
منم هجدهم ان شالله میرم قم برا مصاحبه
ایلتماس دعا

سلام عزیزم :)
ان شاء الله شمام قبول شی آبجی جان

من عاشق زندگی با طلبه ام
سلام بروزم
من عاشق زندگی با طلبه ام
سلام بنده همچنان با یه پست دیگه بروزم

سلام عزیزم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
• قـرارگـاهـ عـُـشــاق •

◄ اینجـا از عـشـ♥ـق می نویسم ...
آخرین مطالب
خداحافظ !
اول امام زاده دنیا خوش آمدی ..
آخ جوووون مهمونی! :))
سلام بر بانوی حرم ...
سلام حضرت دوازده ..!
پایان انتظار... !
ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده ...!
رهبری از جنس آسمان ... :)
شبی به وسعت آرزوها ....
عروجت مبارک سید!
آرشیو مطالب
موضوعات
حضرت عشـق (۴)
برای بانوی عشق (۱)
محض یار مهربآن (۱)
فـرزندان بانوی عشق (۱۰)
محض یار مهـربان (۴)
کشتگان عشـق (۶)
عشق نوشته هایـم (۷)
روزهای عاشقی من! (۲۲)
رهـبر عـشـق (۴)
پیوند ها
شهید حـجـت الله رحیمی
رفاقت به سبک شهید
پورتال جامع اربعین
همسفر تا خدا
♥ زن آقـا ♥
هیات
گیله مرد
چـادری ها
بـی رنـگــــی
تنهـــاتـریــن زائـر
پــلـه پــلـه تــا خــدا
ســوخـــته دلان
انتظـار فـرج
عهدشیعه
لـبیک
فـــداکــــ
آبـــــریــــزان
نــــمــــــــــا 313
یار طلبگی و هـزار و یک
بـــرزخ کــلـمـــــات
گـــروه احـــرار
حدیث اشک
مـن...
هنر شـیعه
انانقطه تحت الباء
دل تنگــــ امـام زمـان
یــواشـکـی هــای مــن
ریــحـانه الحـسـیـن
مـیثم مطیعی
باب الحرم
زندگی زیـبـا
مــــــادر بــانــو
هـمـســـران فـاطمی
گــل بــهــــــاری
نـشــــانــه
مـهـارت
روضه
هنر آشپـزی
شهید قرن 21
راه و رســـم طـلبـگـی
تهذیب حـوزه هـا
گروه عـمـار
من او
رنگ خـدایی
زنـدگی با طـلبه
شـهـیـد قــرن 21
مـن یـک طلبه هــستم
دلبـرانه می نویسم
مـلازمان حــرم
به یاد شهدا
سرباز صفر
زیر چتر حـجاب
شـکلک های زیبـا
حـجـابسـتان
عاشورا
خاکی ها
دالان بهشت
خـادم گـرافیکــ
طـلبگـی تـا اجـتهــاد
خـاطرات طلـبگی
دخـتر چـادری
نقـاش فـقیر
رنــگ خـدایـی
جمع آسمانی ما
✿تو فقط لیلی باش✿
خـانـواده ایـرانـی
طــب شـیـعه
دل گراف
فیروزه گرافی
اعجاز علمی قرآن
مکتب المهدی
پیوندهای روزانه
حضـرتــِ مـاهـ ! ♥
آسید مرتضی
کوله بار
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان