فصــلِ سـخــت ِ امـتحـانـات !


امتحانات ترم یک هم شروع شد ...!

خدا بخیر کند .... با این وضع درس خواندن ما ...

هرچه به مادر گفتم خواستگار راه ندهید ....میخواهم درس بخوانممممم!!

دیروز مهمان داشتیم ...

شرح مهمانی و اتفاقات جالبش بماند برا بعد...(حتما سرفرصت میگم)

یک خواستگارکه  یک سال است بسیار سفت و سخت در خانه را میزند ...

ولی من از آنها سفت و سخت ترم !

و به زور هم شوهر ن م ی کنم ! :|

+ فقط دعـا کنید این برهه از زمان رو به خوبی بگذرونم ... :)

                                                                                                "وصلی الله علی محمد  آله الطاهریـن "

بانوی عاشق
میچکا بانو
ایشالا به خیر می گذره

ان شاء الله .... :))

بسیجی گمنام
کاری ندارم ولی یه همسر میتونه همسفر خوبی باشه برای رسیدن به خدا و رسیدن به اوج 

100%
ولی به وقتش !

یا زینب(س)
عه ....بیام بامادر صحبت کنم اخه اینطور که درست نیست

راستش مادر بی تقصیرن ...
 این قضیه از سمچی خواستگارا آب میخوره ...!

بانو ..
سلام خواهری..

ان شا الله امتحانارو خوب بدی.. هفته بعدم امتحانای من شروع میشه.. برام دعا کن..

راستی خواستگاره طلبه اس یا..؟

التماس دعای فرح

سلام برخواهرگل و گلاب :)
ان شاء الله همه دانش آموزان و دانشجویان جمیعا موفق باشن!
بله طلبه هستند ... جداندر جد!

طلبه آینده
سلام خواهر
ممکنه خواستگار خوبی باشه و همونی باشه که روزیت شده
اگر توانایی اداره زندگی رو داری نه نگو بذار بیان  چند سالته

سلام طلبه آینده جان :)
چه جالب منم ان شاء الله طلبه آینده ام ....!
من امسال نهایی دارم
به هیچ وجه من الوجوه به اومدن خواستگار فکر نمبکنمممم!
واقعا شرایطشو ندارم .

طلبه آینده
و البته اگر هم کفو هستید
ارام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزززززیییییییزززززززممممممم
اصصصصصصصصصصصصصصصصلا فکرت ر. درگیر نکن
الان اولویت درساته
سررررنوشتته
البته من فکر و شرایطت رو نمیدونم ولی من که الان پشت کنکوری ام فورا ردمیکنم

ما مذهبی ها تکلیفمون درسخوندنه
ازدواج ولی خداییش الان وقتش نیست ابجی

این نظرمنه ها....طهورا خانم و بچه ها شاید نظرشون فرق کنه
ولی فاطمه خانوم سید علی هم احتمالا نظر منو داره

خانومخانوما بچسب به درسات:)))))
اجزا چششم رو نام ببر ببینم>؟؟:)))))
ایا استخوان گیجگاهی فقط گوش میانی و داخلی رو میپوشووونه؟؟


والا



و من الله توفیق
التماس دعااااا شدید هااا

سلام آبجی آرام گل :)
به واقعا الان الویت درسه ..
البته ما مذهبی ها همه تکلیفامون سرجاشه
علم ....تهذیب....ورزش....زندگی...
ولی تو این برهه از زندگی من اولویت با علمه تا زندگی زناشویی..!
محتاجیم آجی *__*

ارام
ارام .....بله بله........
ابجی برنامه های ایمان سرورپور رو ببین خیلی باحاله ..من از طریق یکی از بچه ها باش اشنا شدم
و اینکه..حتما الان داری بکوووب میخونی نه؟؟
قلم چی میری/؟؟
ما الان تو قلمچی سه هفته داریم پیش 1 رو جمع بندی کنیم ولی من دارم پایه هم میخونم
دعا کن برام
اینروزا نمیدونم چم شده
مثلا لپ تاپ جلومه دارم سی دی میبینم یهو احساس میکنم یه مایع قرمز از بینی م در میاد
بعد هرچی نگاه میکنم چیزی هم نمیبینم
یعنی به چشم میبینم افتادنش رو ولی نمیبینم خودش رو حتی احساس نمیکنم ار بینی م چیزی خارج شده
تا الان به خاطر این دو بار صفحه لمس لپ تاپمو شسستم :|
خودکارامو امکان نداره روزی دوبار نشورم :|
سر مدادنوکیم زنگ زده :)
الان چیکار کنم؟؟؟یه خانوم طلبه براش توضیح دادم گفت بی اعتنایی کن اهمیت نده...
ولی نمیتونم اهمیت ندم چیییییکار کنم؟؟؟
ایییییییییییییییییی خدا
دعا کن معجزه بشه این وسواس دست از سرم برداره  خسسسسسته شدم


الان همین الان یه مایع قرمز به چشمم خورد که از طرفای بینی م افتاد طرف لپ تاپ
ولی داشتم تایپ میکردم نگاه نکردم
اما الان که نگاه میکنم چیزی نمیبینم
حالا بینی م سالمه ها
فکر کنم اشتباه دید هست نه؟؟
شمام میگی اهمیت ندم؟؟؟

سلام آبجی جانم ...
من که امسال سومم..
سال دیگه چهارمو که خوندم به امید خدا
برا حوزه شرکت میکنم :))
ان شاء الله همون رشته ای که به صلاحته و برات مفید نصیبت بشه عزیزمممم

شما به این لینک سربزن ..خالی از فایده نیست!

ارام
اصلا گیریم از بینی م خارج شده نه اینور و اونورش
شاید یه موادی تو بینی م واکنش شیمیایی دادن و باعث شدن قرمز به نظر بیاد اون مایع نه؟؟؟
:))))))))))))))))))

مدیونی اگه فکر کنی داشتم استوکیومتری میخوندم
:)
ازام
و خون نبوده باشه...
ازام
من از اون موردا که گفت هیچکدوم رو ندارم
فقط احکام رو درست حسابی نمیدانم
الان این مورد برا خودت پیش بیاد چیکار میکنی؟

من اعتنا نمی کنم آبجی ...
تا یقین به نجاست نکردی آن چیز پاک است...
یک اصل اساسیه در احکام! :)

من عاشق زندگی با طلبه ام
سلام خواهری زندگی زناشویی مانع تحصیل نیست بعلهههه بچه مذهبی باید تو همه چی 20باشه ولی خواهشا به این فک نکنید که وظیفه شما فقط درس خوندنه....من کلا با ازدواج تو سن پایین یه شرط بلوغ عقلی موافقم ...
انشالله اگر شزایطش رو داشتین حتما به امر ازدواج فکر کنید حداقلش اینه که تا پیداشدن شخص مورد نظرتون تجربه کسب پیدا میکنید
محترَق الزهرا (سلام الله علیها)
سلام
امیدوارم برا خدا سفت و سخت باشید
نه برا نفس
یاعلی

سلامـ ..
ان شاء الله :)

خوش اومدید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
• قـرارگـاهـ عـُـشــاق •

◄ اینجـا از عـشـ♥ـق می نویسم ...
آخرین مطالب
خداحافظ !
اول امام زاده دنیا خوش آمدی ..
آخ جوووون مهمونی! :))
سلام بر بانوی حرم ...
سلام حضرت دوازده ..!
پایان انتظار... !
ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده ...!
رهبری از جنس آسمان ... :)
شبی به وسعت آرزوها ....
عروجت مبارک سید!
آرشیو مطالب
موضوعات
حضرت عشـق (۴)
برای بانوی عشق (۱)
محض یار مهربآن (۱)
فـرزندان بانوی عشق (۱۰)
محض یار مهـربان (۴)
کشتگان عشـق (۶)
عشق نوشته هایـم (۷)
روزهای عاشقی من! (۲۲)
رهـبر عـشـق (۴)
پیوند ها
شهید حـجـت الله رحیمی
رفاقت به سبک شهید
پورتال جامع اربعین
همسفر تا خدا
♥ زن آقـا ♥
هیات
گیله مرد
چـادری ها
بـی رنـگــــی
تنهـــاتـریــن زائـر
پــلـه پــلـه تــا خــدا
ســوخـــته دلان
انتظـار فـرج
عهدشیعه
لـبیک
فـــداکــــ
آبـــــریــــزان
نــــمــــــــــا 313
یار طلبگی و هـزار و یک
بـــرزخ کــلـمـــــات
گـــروه احـــرار
حدیث اشک
مـن...
هنر شـیعه
انانقطه تحت الباء
دل تنگــــ امـام زمـان
یــواشـکـی هــای مــن
ریــحـانه الحـسـیـن
مـیثم مطیعی
باب الحرم
زندگی زیـبـا
مــــــادر بــانــو
هـمـســـران فـاطمی
گــل بــهــــــاری
نـشــــانــه
مـهـارت
روضه
هنر آشپـزی
شهید قرن 21
راه و رســـم طـلبـگـی
تهذیب حـوزه هـا
گروه عـمـار
من او
رنگ خـدایی
زنـدگی با طـلبه
شـهـیـد قــرن 21
مـن یـک طلبه هــستم
دلبـرانه می نویسم
مـلازمان حــرم
به یاد شهدا
سرباز صفر
زیر چتر حـجاب
شـکلک های زیبـا
حـجـابسـتان
عاشورا
خاکی ها
دالان بهشت
خـادم گـرافیکــ
طـلبگـی تـا اجـتهــاد
خـاطرات طلـبگی
دخـتر چـادری
نقـاش فـقیر
رنــگ خـدایـی
جمع آسمانی ما
✿تو فقط لیلی باش✿
خـانـواده ایـرانـی
طــب شـیـعه
دل گراف
فیروزه گرافی
اعجاز علمی قرآن
مکتب المهدی
پیوندهای روزانه
حضـرتــِ مـاهـ ! ♥
آسید مرتضی
کوله بار
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان