شـور زیارت ... !



ساعت حدود نُه و نیم شب , روز یک شنبه 25 مرداد ...


_ مادر حساب بانکی خود را چک می کرد ..

 : موجودی حساب شما پانزده میلیون و سیصد و بیست هزار ریال ...!!

_ مگر حقوق را آخر ماه نمی ریزند ..؟؟

یارانه ها که فرداشب موعدش بود ... پس ..؟؟!

مادر بهت زده دوباره و سه بار حساب خود را چک می کند ...

ولی هربار همان صدای آشنای زن ..

موجودی حساب شما پانزده میلیون و ... !!

_ یک میلیون و پانصد هزار تومان از کجا آمده ...؟؟

مادر یادش می آید چند روز پیش دوست و همکارش شماره حسابش را گرفته بود ...

برای چه نمی دانست ..مادر فقط داده بود ..


تلفن را برداشت ...

_ الو ...سلام خانومِ ...


سرم را چرخاندم سمت صدای مادر ..

کنجکاو بودم !

صدا واضح نبود ... فقط خنده مادر و گاهی سکوت َش

چند دقیقه بعد...

مادر با لبخند ریزی کنار لب هایش از اتاق خارج میشود ..


_ پول ها رو "خانوم ِ ... " ریخته ...

هدیه روز دختر برایتان  ... که بروید سفر قم ...


قم  ...

چه نام آشنای ...

تمام خاطرات هشت سال پیش جلوی چشمانم آمده بود ...

روزی که رفتیم قم ...آن  شب در صحن جمکران ...

گرمای ظهر قم و سردی شب جمکران ...!!



_ یعنی میرویم قم ..؟

_ برویم ... ؟؟!

_  ...خب  بریم  ... !

_ به امید خدا میرویم ... :)


آن شب اشک بود و اشک بود و اشک که میهمان اتاقک چشم هایم شده بود ...


بانو عیدی داده بودند روز تولدشان ..

و من از شادی در پوست خود نمی گنجیدم  ^__^

لعنت به کلاس های آموزشی دبیرستان که 18 روز فاصله می اندازند

تا روز وصال ...!

^ خدا کند دوباره هوایی نشده باشم ... ^


+ قصه ای دارد " دوباره " گفتنم ...(مربوط میشه به چند روزپیش! )

و حالا من مانده ام و تک تک ثانیه هایی که انتظار گذشتنشان را می کشم

تا روز موعود ..!


داغ دل نوشت :

فتاده شور زیارت، عجیب در سر من

که از قدیم نمک‌گیر آبِ قم هستم ...


 :( التماس دعا ...


بانوی عاشق
🌼yare deldar🌼
عجب...خوشبحالتون..
چه عنایتی بهتون شده...
منن منتظرم..کاش فرجی بشه و ...نفس بکشم هوای حرم رو...
دعاتون میکنم این شب جمعه اگه رفتم حرم.‌دعام کنید و دعوتنامه بگیرید برام..
ممنون..
یا علی..
ولی یه سوال؟!چرا آخرین پست؟؟

چشم حتما دعا میکنم ...
شماهم دعابفرمایید
منظورم از آخرین پست ِ امروز ِوبلاگ بود ...!


بانوی گمنام
سلااااااااااام وای چه سعادتییییییی
خوش به سعادتتون :(((
بانو چقدر خوبی که دعوتنامه براتون فرستادن
یعنی منم یاد میکنید ؟
خوش به حالتون
خیلی التماس دعا
گرهی تو زندگیم هست با دل پاکتون دعا کنید برام

سلا خانوووووم طلا :)
ای بابا ... عنایت خودشون بوده ...
دعا کنید کنسل نشه ...:((
چشم شما دعا کنید برم ..
دعا میکنم :*

بانوی گمنام
دلم آتش خاموشی بود بانو همین که تاب زیارت افتاد فوران شد و حالا در دلم ولوله ای شده ! جان من جان من دوست عزیز من رو هم اونجا دعا کن !
سلام ما رو به عمه جان برسانید
چه کردی با دلم روضه ی دلتنگی به پا شد :(((

هعی ... :(

همسر سید علی ...
سلام بانوی عاشق جان 
خیلی التماس دعا دارم ... منم یاد کنید ..
فقط یه سوال 
یک میلیون برای رفتن به قم ؟؟
مگه شما خارج از کشور زندگی می کنید ؟
قم رفتن ما 50 تومن هم نمی شه 

سلام خانوم طلا :)
چشم حتما ...

آبجی اولا ما خانواده پرجمعیتی داریم بعدم تو قم آشنا
نداریم مجبوریم بریم سوئیت و هتل یا خانه های معلم!
در ثانی هزینه رفت و آمد و خورد و خوراک تو اون چند روز که قمیم هم
با خودمونه ...! بعله ... :))

سیب سرخ
سلااام
خیلی خیلی خوش به سعادتتون:)
وقتی به زیارت رفتیدو حرم بانوی عشق رو دیدید،التماس دعای ما را از یادنبرید....
محتاجیم به دعاتووون
یاعلی

سلام علیکم :)
چشم حتما ...
شما دعا کنید برم ...:(
یازهرا

فرزانه رهبر
چه امروز سفر های یهویی می بینم
یکی دیگه هم قبل از ظهر به دختر خالش گفته بوده کی مشهد بودی؟ من چند ساله نرفتم ظهر سر ناهار یکی دیگه از خاله هاش زنگ میزنه میگه ما داریم می ریم مشهد، نمیای؟
به هر حال خوش بگذره و استفاده کنید.

خوش بحالشون ... :)
ان شاء الله ...

بانوی گمنام
دوست خوبم چه خبر ؟ ان شالله کی میرید ؟

راستش تا 18 م  کلاس دارم
ان شاء الله بعدش ...

بانوی گمنام
من فقط اینجا دو یا سه نفر و میشناسم
نه چطور بالام جان ؟

آخه یک بانوی گمنامی رو میشناختم
فک کردم شما ایشونید..
بیخیال!
ممنون :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
• قـرارگـاهـ عـُـشــاق •

◄ اینجـا از عـشـ♥ـق می نویسم ...
آخرین مطالب
خداحافظ !
اول امام زاده دنیا خوش آمدی ..
آخ جوووون مهمونی! :))
سلام بر بانوی حرم ...
سلام حضرت دوازده ..!
پایان انتظار... !
ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده ...!
رهبری از جنس آسمان ... :)
شبی به وسعت آرزوها ....
عروجت مبارک سید!
آرشیو مطالب
موضوعات
حضرت عشـق (۴)
برای بانوی عشق (۱)
محض یار مهربآن (۱)
فـرزندان بانوی عشق (۱۰)
محض یار مهـربان (۴)
کشتگان عشـق (۶)
عشق نوشته هایـم (۷)
روزهای عاشقی من! (۲۲)
رهـبر عـشـق (۴)
پیوند ها
شهید حـجـت الله رحیمی
رفاقت به سبک شهید
پورتال جامع اربعین
همسفر تا خدا
♥ زن آقـا ♥
هیات
گیله مرد
چـادری ها
بـی رنـگــــی
تنهـــاتـریــن زائـر
پــلـه پــلـه تــا خــدا
ســوخـــته دلان
انتظـار فـرج
عهدشیعه
لـبیک
فـــداکــــ
آبـــــریــــزان
نــــمــــــــــا 313
یار طلبگی و هـزار و یک
بـــرزخ کــلـمـــــات
گـــروه احـــرار
حدیث اشک
مـن...
هنر شـیعه
انانقطه تحت الباء
دل تنگــــ امـام زمـان
یــواشـکـی هــای مــن
ریــحـانه الحـسـیـن
مـیثم مطیعی
باب الحرم
زندگی زیـبـا
مــــــادر بــانــو
هـمـســـران فـاطمی
گــل بــهــــــاری
نـشــــانــه
مـهـارت
روضه
هنر آشپـزی
شهید قرن 21
راه و رســـم طـلبـگـی
تهذیب حـوزه هـا
گروه عـمـار
من او
رنگ خـدایی
زنـدگی با طـلبه
شـهـیـد قــرن 21
مـن یـک طلبه هــستم
دلبـرانه می نویسم
مـلازمان حــرم
به یاد شهدا
سرباز صفر
زیر چتر حـجاب
شـکلک های زیبـا
حـجـابسـتان
عاشورا
خاکی ها
دالان بهشت
خـادم گـرافیکــ
طـلبگـی تـا اجـتهــاد
خـاطرات طلـبگی
دخـتر چـادری
نقـاش فـقیر
رنــگ خـدایـی
جمع آسمانی ما
✿تو فقط لیلی باش✿
خـانـواده ایـرانـی
طــب شـیـعه
دل گراف
فیروزه گرافی
اعجاز علمی قرآن
مکتب المهدی
پیوندهای روزانه
حضـرتــِ مـاهـ ! ♥
آسید مرتضی
کوله بار
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان