وداع با خادمِ خورسید ...


راس 6:45 بود که چشمان پف کرده ام

  با صدای زیبای اذان آقای کاظم زاده  باز شد ...

چقدر خوابم می آمد اما امروز روز دیدار یار بود و ملاقات دلدار ...!

سریع به خود جنبیدم تا یک ساعت دیگر درست مقابل درب ورودی حرم مطهر امام رئوفم باشم ...

رسیدم آن هم چه رسیدنی!

خیابان ها خلوت بود و تنها پلیس و بود و رهگذران عادی که عمدتا سوی حرم می رفتند..

امروز مراسم وداع با خادم خورشید بود...

" تشییع پیکر آیت الله واعظ طبسی ... "

ساعت 9 بود ...رفتیم صحن جامع رضوی

با رفقا قصد کرده بودیم امروز یک نظر هم که شده ماه را ببینیم ...

روز بود ولی گفته بودند ماه می آید ...

ماه ایران نه ... ماه کل جهـان ...

نایب خورشیدِ زمان... حـضـــرت آقــــــا ....

خودمان را رساندیم جلوی جلو ...

حوالی جایی که آقا نماز گزاردند بر پیکر پاک خادم خورشید...

همانجایی که فکر میکردیم مستقر می شویم تا ماه را ببینیم از روی سکو...

دریغ که ماه روی سکو نیامد ...

آرام آمد و بر پیکر خادم نماز گزارد و رفت ...

اولین نمازی که قامت بستم بر ماه ... امروز بود ...

تلویزیون داخل صحن دو بار رویش زوم کرد...

بار اولی هنگامی که مشرف شدند و با دیدنش از جا پریدم و جمعیت به احترامش قامت بست

و بار دیگر وقتی داشتند نماز می خواندند...

مردمکم را چرخاندم به سمت تلویزیون ...

ماه من در میان جمعیت بود ...

کاش اینقدر دور نبودم از او ... !

مراسم تمام شد و گفتند آقا می روند تهران....

اشک در چشممان حلقه زده بود که باد صبا خبر آورد

ماه بار دیگر می تابد ...در رواق امام خمینی ....

12:30 بود که تحصن کردیم  پشت در رواق...

گرما بود و تشنگی و انتظار ....

دو ساعت بعد ...در باز شد ...و تشنگی ها فراموش!

مردم آمده بودند رویت مجدد ماه ... :)

رواق امام خمینی مجلس ترحیم از طرف حضرت آقا برگزار شده بود

همه بودند ...خودم با چشمان خودم دیدم نوگلان حضرت ماه را....

سید مجتبی و سید میثم را ... شاید فرزندان دیگرشان هم بودند ...

چشمان کم سویم ...یاری نکرد ... :(

نشسته بودیم به انتظار

قران خواندند و مدیحه و چند خط روضه مادر ...

بابای ایران اما هنوز نیامده بود .... :(

چشمان پف کرده صبح کم کم داشتند به خواب می رفتند ..

جمعیت جلو که بلند شد , بیدار شدند ... ماه وارد مجلس شد ... !

یکی میگفت جمعیت امروز مرا یاد حادثه منا انداخت ..

اغراق دارد بگویم منا ...قابل مقایسه نیست اصلاو ابدا..

ولی شلوغ بود ...خیییییلی شلوغ ...

حضرت ماه مشرف شدند و بر صندلی نشستند ...

تحمل نداشتم ...باید رویتشان کنم ...حتی برای یک لحظه !

آب دهانم را قورت دادم...گوشه چادرم را محکم گرفتم و با تمام توان ایستادم روی پنجه هایم ...

ناگهان عید شد در دلم ....ماه را دیدم ... :))



فدایت شوم ماه نورانیِ من که حلول کردی .... از دور ..اما دیدمت ...

دیدمت هیبت حیدری ایران!......

 ان شاء الله روز اول عید هم از روی سکو دوباره حلول کنی ماه تابان ....

و من تورا ببینم از همان پایین ...از همان دور .... :)


+ تصاویر ماهـ امروز در حرم

بانوی عاشق
عارفه الزهرا
عزیزم شما مشهد ساکنین؟

سلامـ
به لطف امام رضاجان بله :)

بسیجی گمنام
سلام از ما رفتن و از اقا اومدن 
لیاقت نداریم اصلا 

هعی خوش ب حالتون
mahdi ahadi rad
جالب بود - تشکر
همسر سید علی
سلام عزیزمخوبی ؟
پس شما مشهدی هستید ؟
همسایه امام رضا ؟
خوش به سعادتتون... 
این هیجاناتتون برای دیدن حضرت اقا خیلی شیرین بود...  خیلی...  و خب البته من وقتی خوندم یه کم از خودم دلم گرفت...  اینکه به راحتی می تونیم حضرت اقا رو ببینیم ولی یه کم بعضی اوقات تنبلی می کنم...  اخه ماه رمضانها کل سی روز اقا نماز ظهر و عصرشون رو به جماعت برگزار می کنند و هرکسی که بخواد می تونه بره پشتشون نماز بخونه بعد از نماز هم چفیه اشون رو به یکی از خانمها هدیه میدن...  بارها شده از فاصله ی 20 قدمی حضرت اقا رو دیدم و ازشون خواستم که چفیه اشون رو بهم بدن ولی همیشه دادن به نفر بغلی یا پشت سری ویا جلوییم: ((
یا ایام محرم و یا فاطمیه اگه یه کم زودتر راه بیفتیم می تونیم بریم تو و از فاصله 50 متری اقا رو ببینیم... 
هر وقت رفتی حرم امام رئوف می شه منم دعا کنی ؟

سلام خواهرگلم
بله شکر خدا ... :)
تنهادلیلی که باعث شد علیرغم اینکه از تهران بخاطر آلودگیشو مشکلات دیگش متنفرم آروزکنم کاش منم ساکنش بودم همین دیدار با حضرت آقاست ....!
اگر بدونید مردم شهرای دیگه مخصوصا مشهد وقتایی که آقا قدم رنجه میکنن چه سرو دستی می شکونن برا دیدنشون ..
اگر بدونید دیروز چه جمعیتی دقیقا 2 ساعت زیر آفتاب نشست برا اینکه یه نظر از دور حضرت اقا رو ببینه ...
اگر می دونیستید ...باور کنید این ایامی که گفتین و از دست نمیدادین! ...
من همه آروزم اینه از آقا چفیه بگیرم ... :(
اگر نصیبتون شد ... و اگر دوباره ماه رو رویت کردید ...
برامنم دعا کنید .... :((
ممنون از حضورتون آبجی ...

بهار ..
خوش به سعادت شما و چشمات.
به چشمات باید بوسه زد...

زیارت قبول

^__^
 
قبول حـق!

همسر سید علی
ان شالله برای فاطمیه یعنی مدود چهار...  پنج روز دیگه که برنامه بیت رهبری شروع می شه...  حتما دعاگویتان هستم...  ولی من دوست داشتم جای شما بودم...  ساکن مشهد و همسایه امام رضا... 
التماس دعا 

خیلی محتاج دعایم 
:)

ان شاء الله ...

خوشا به سعادت شما :)

در مرتبه هر چند که از هم دورند
آیینه و آفـتاب از یک نورند ... !

:)

من عاشق زندگی با طلبه ام
سلام.واقعا زیبا بود...
البته برامن ناراحت کننده..چون نه ساکن تهرانم که دیدار نصیبم بشه ونه ساکن مشهدالرضا):
همان یکباری هم که اقا تشریف اوردن شهرما11سال پیش بود..گاهی دلخورمیشوم که چرا اقا عیدرا درمشهداست...
گرچه پارسال توفیق دیدار یار در بیتش نصیبم شد.اما من خیلی دور بودم از اقا خیلی....
بهرحال همین که سایه اش برسرماست کافیه...
اللهم احفظ قائدنا امام خامنه ای
سایه ات مستدام آقاجان

سلام خواهرگل و گلاب !
ان شاء الله آقا دوباره تشریف بیارند شهرتون :)
یا شما یک عید رو بیاین مشهد :))
بله واقعا ...
بقول استادمون دیدن ظاهری مهم نیس
ببینیم چقدر عماریم برا حضرت آقا ....؟!
^اللهم احفظ امام خامنه ای ^

من عاشق زندگی با طلبه ام
این پیام رو میدازم برا فاطمه عزیزم(زن اقا)
آقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامن دلم چفیه خاست....
قول بده تو این فاطمیه رفتی بیت آقا دوبار چفیه بگیر.یکی واسه شما یکی واسه من...
بعدش یه هفته منو دعوت کن خونتون من خودم با حاج اقا گلی وشیش قولوهام میام چفیه رو میگیرم...
باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بگی نه گریه میکنماااااااااااااا.....قول میدم بچه هام تو خونتون شلوغ نکنن قول قول قول

با اجازه من یه چیزی بگم؟
من شنیدم اگر برای آقا نامه بنویسیم و چفیه درخواست کنیم بعد نامه رو بفرستیم بیت رهبری
شاید خدا بخواد و به آرزو برسیم :)
خودم نمیدونم چرا امتحانش نکردم ...!
شما بکن اگر جواب داد من بکنمممم !

ارام
همه میگن اقا چفیه بده
یکی نمیگه سید چرااا چفیه انداختی؟
خیلی درگیر حاشیه و فرعیاتیم....

سلام آرام جانم
راست میگین شما ...
علیکم بالاصول لا بالحواشی ...
اما ان شاء الله همه با بصیرت از آقا چفیه میخوان! :)

من عاشق زندگی با طلبه ام
سلام.خواهر جان پارسال که رفتیم بیت رهبری.همه طلبه ها براش نامه نوشتن.اما فقط برای چندنفر چفیه فرستادن.بعدشم تازه اون چفیه ای که برا دوستام فرستاده بودن با چفیه رهبری فرق داشت..چفیه گرفتن همون لحظه از خود حصرت آقا یه چیز دیگس

شما از طرف حوزه رفتید بیت رهبری؟

کنیز فاطـ ـمه
سلام خواهرم

امروز تازه پستتو دیدم..

خوشا به سعادتت.. انقدر دوس دارم یه بار حضرت اقا رو ببینم.. ولی مطمئنا گریه ام میگیره:(

خوش به حالت.. 

موفق باشی خانومی.. التماس دعای فرج

سلام عزیز دلمممم
ان شاء الله یک رو به آرزوت برسی !
اون که طبیعیه :)

یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)
سلام خواهری
زیارتت قبول..دو جانبه زیارت کردی دیگه..
خدا قبول کنه و خوش به سعادتت.
متاسفانه ما توفیق نداشتیم روز تشییع شرکت کنیم.
ما شب قبل مراسم‌وداع بودیم بعدم مشرف شدیم حرم.
عکس اقامه نماز میتو دیدی؟
یکی ازون آقایون تو عکس فامیل ماست.
خیلی تو عکس نزدیک حضرت آقا هستن..تنها افتخارمون همینه فعلا
D:

سلامـ سادات خانوم :))
بله خداروشکر...
جدی؟
کدومشون؟خادمن؟؟
پس خوش بحال شما ! ^__^

من عاشق زندگی با طلبه ام
سلام بله خواهرجان.پارسال محرم رفتیم بیت اقا..البته خوب مراسمای محرم خود اقا سخنرانی ندارن.ولی مجددا حوزه امسال روز معلم چندتا از طلاب ممتاز رو برد دبدار رهبری که سخنران هم خود اقا بودن

سلام آبجی جانم :)
خوشا به سعادتتون ...
دعاکنید منم توفیق حضور رو بیت رهبری رو پیدا کنم .. .
شهرتون به تهران نزدیکه؟


من عاشق زندگی با طلبه ام
سلام حدودا 3ساعت باتهران فاصله داریم...شرح سفر پارسالم به بیت اقا رو میتونید تو وبلاگ قبلیم بخونید.«طلبه صفر کیلومتر»..اسم پستش هم اینه«بشکست اکر دل من به فدای چشم مستت»

پس شما خیلی نزدیکین ...
چشم حتما ... :)
التماس دعا

سربازکوچولو ...
واقعا زیبا بود
سروش آسمانی
خوشا به سعادتتان
التماس دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
• قـرارگـاهـ عـُـشــاق •

◄ اینجـا از عـشـ♥ـق می نویسم ...
آخرین مطالب
خداحافظ !
اول امام زاده دنیا خوش آمدی ..
آخ جوووون مهمونی! :))
سلام بر بانوی حرم ...
سلام حضرت دوازده ..!
پایان انتظار... !
ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده ...!
رهبری از جنس آسمان ... :)
شبی به وسعت آرزوها ....
عروجت مبارک سید!
آرشیو مطالب
موضوعات
حضرت عشـق (۴)
برای بانوی عشق (۱)
محض یار مهربآن (۱)
فـرزندان بانوی عشق (۱۰)
محض یار مهـربان (۴)
کشتگان عشـق (۶)
عشق نوشته هایـم (۷)
روزهای عاشقی من! (۲۲)
رهـبر عـشـق (۴)
پیوند ها
شهید حـجـت الله رحیمی
رفاقت به سبک شهید
پورتال جامع اربعین
همسفر تا خدا
♥ زن آقـا ♥
هیات
گیله مرد
چـادری ها
بـی رنـگــــی
تنهـــاتـریــن زائـر
پــلـه پــلـه تــا خــدا
ســوخـــته دلان
انتظـار فـرج
عهدشیعه
لـبیک
فـــداکــــ
آبـــــریــــزان
نــــمــــــــــا 313
یار طلبگی و هـزار و یک
بـــرزخ کــلـمـــــات
گـــروه احـــرار
حدیث اشک
مـن...
هنر شـیعه
انانقطه تحت الباء
دل تنگــــ امـام زمـان
یــواشـکـی هــای مــن
ریــحـانه الحـسـیـن
مـیثم مطیعی
باب الحرم
زندگی زیـبـا
مــــــادر بــانــو
هـمـســـران فـاطمی
گــل بــهــــــاری
نـشــــانــه
مـهـارت
روضه
هنر آشپـزی
شهید قرن 21
راه و رســـم طـلبـگـی
تهذیب حـوزه هـا
گروه عـمـار
من او
رنگ خـدایی
زنـدگی با طـلبه
شـهـیـد قــرن 21
مـن یـک طلبه هــستم
دلبـرانه می نویسم
مـلازمان حــرم
به یاد شهدا
سرباز صفر
زیر چتر حـجاب
شـکلک های زیبـا
حـجـابسـتان
عاشورا
خاکی ها
دالان بهشت
خـادم گـرافیکــ
طـلبگـی تـا اجـتهــاد
خـاطرات طلـبگی
دخـتر چـادری
نقـاش فـقیر
رنــگ خـدایـی
جمع آسمانی ما
✿تو فقط لیلی باش✿
خـانـواده ایـرانـی
طــب شـیـعه
دل گراف
فیروزه گرافی
اعجاز علمی قرآن
مکتب المهدی
پیوندهای روزانه
حضـرتــِ مـاهـ ! ♥
آسید مرتضی
کوله بار
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان