داستان یک ازدواج ..




دوسال پیش ...
وقتی برای اولین بار دیدمش
فکرشم نمی کردم یک روز تو رخت سفید عروسی ببینمش . !
دیشب ..
یک پارچه خانوم شده بود .. مثل ماه ... !
دختر زرنگی بود ..
مهربون ... و زیبا ...
چند روز مونده به پایان سال دوم دبیرستان ...
گفت همتون جمع شید ..کارتون دارم ...
چهرش مشوش بود ..
ترسیدم ..
گفتم چی شده ... ؟

گفت ...من عـروس شـدم ...! :)

- چی ؟
- شوخی میکنی ؟
- کی ؟
-به سلامتی ... !
- حالا چند سالشه ؟
- طلبه است ؟
- سیده ؟
- بی معرفت ... چرا زودتر نگفتی ؟

.... ولی من ... باور نمیکردم ..چند دقیقه اول تو افق محو بودم ..
با صدای خنده بچه ها به خودم اومدم ..
- که اینطور ...پس طلبه است ... !

مریم ازهمون اول دنبال طلبه بود ...دوبرادرش طلبه بودن ..حالا شوهرش هم ...
اون روز گذشت...
به محض رسیدن به خونه بغضم ترکید...دوست صمیمیم رفتنی شده بود ...
دیگه نبود ...
کاش زودتر می فهمیدم ...تا شاید با شرایط کنار میومدم ..
دوسه تا امتحان مونده بود ..وای خدایا ..دیگه ازین بهتر نمی شد!
فکرم اینقدر درگیر بود که حوصله خوندن و پاس کردن این امتجانات رو نداشتم ..
حال و روزم خوب نبود ...
فققط کاش زودتر می گذشت ... :((


بچه ها میزدن رو میز و شعر می خوندن ..
به خودم اومدم ...
پشت میز ..تو تالار ..
مریم از رو جایگاه مخصوص عروس و داماد نگامون میکرد و می خندید ...
بهش خندیدم..
آروم  گفتم  :

خوشبخت شی دوست گلم ... ^__^


این بود داستان یک ازدواج ...
یا به عبارتی :
 سند ترشیدگی من و رفقام :|

+ ولی بالاخره با اسب سپید می رسد از راه ... ; )





+ اللهم ارزقنا زوج الصالـح :))

بانوی عاشق
طلبه آینده
الهی آمین
همسر سید علی ...
ای جاااانم 
ان شالله که خوشبخت بشن ...
وااای چقدر کوچولو ان دوستتون ... 
خودتونم همین سنید ؟
ای جااانم (آیکون قلب و بوس)
ان شالله هرچی که خیره همون اتفاق می افته ...

ان شاء الله ...
بله کوچیک که هست ولی خااانومه :)
من امسال میرم سوم دبیرستان !! ^__^
راضی ام به رضاش ... ; )

عارفه الزهرا
واااای عزیززززززم ان شا الله خوشبخت شه... 
ای جووووونم ایشالا خوشبخت شی...

ان شاء الله :)

طلبه گمنام
سلام علیکم

نه بابا مگه دخترا هم میترشن..

خوش به حالش..منم طلبه دوس دارم

التماس دعای فرج

سلام بانو !
الان دوست هم سن من رفته خونه بخت من کنج کلاس درس نشستم!
ترشیدم دیگه !!!!
خخخخ

منممممم همین طوووور ^__<

اعصاب من
هرچی خیره همون میشه ان شا االله!

بلاگفا بسته  شده ادرس جدیدم رو برات نوشتم
سید .م
ازدواج باید کرد...
سیده گمنام
نه نه نه نگوووو ما ترشیدیم ینی؟؟T__T
:))

متاسفانه بله ... !!

سیده گمنام
آهT__T
من تو فکر اگهی دادن به روزنامم:))

خخخخ
فکر خوبیههههه >__^

بانوی گمنام
فداااااااااای دلت بشم ان شالله یکی آسمونی و همسفر بهشت قسمت شمااا بحق این روز ها

قربوووونت عزیزمممم
ان شاء الله :))

شیـعــِـه مـولا عـلی
اخییییییییی
ان شاالله روزی ما بشه
+ببخشید چند روز نبودم ، نظر نمیدادم "شرمنده"

ان شاء الله ..
خواهش!

یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)
سلام عزیزم
ان شاءالله خوشبخت بشن دوستتون.
و ان شاءالله نوبت شما به همین زودیها...
روایت داریم با این مضمون که خدای متعال در دعا کردن رو باز تذاشته که بخواد در اجابت رو ببنده.
از خدا بخواین دعا هم کنید مشخصاتم بدین حتی شماره کفششم بگید ولی...آخرشم اینو بگید که خدایا بازم هرچی خودت صلاح بدونی...

سلاااام بانو !
خییییلی خوش اومدید!:)
من شما رو یک ساله میشناسما ...!!
ولی شما منو نمی شناسین!! :/
بله ...حتما ...
ممنوووووونم :*

ܓ✿ بانوی بهار
ان شاالله روزی شما
دخترک مژده دهنده
سلام منم خیلی دوست دارم با طلبه ازدواج کنم ولی فعلا والدینم با خودازدواجم مخالفند!
خیلی دلم میخواد...اما...
دعایم کنید
بااجازه از مطلبتون توی وبلاگم استفاده کردم باآدرس!
سربزنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
• قـرارگـاهـ عـُـشــاق •

◄ اینجـا از عـشـ♥ـق می نویسم ...
آخرین مطالب
خداحافظ !
اول امام زاده دنیا خوش آمدی ..
آخ جوووون مهمونی! :))
سلام بر بانوی حرم ...
سلام حضرت دوازده ..!
پایان انتظار... !
ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده ...!
رهبری از جنس آسمان ... :)
شبی به وسعت آرزوها ....
عروجت مبارک سید!
آرشیو مطالب
موضوعات
حضرت عشـق (۴)
برای بانوی عشق (۱)
محض یار مهربآن (۱)
فـرزندان بانوی عشق (۱۰)
محض یار مهـربان (۴)
کشتگان عشـق (۶)
عشق نوشته هایـم (۷)
روزهای عاشقی من! (۲۲)
رهـبر عـشـق (۴)
پیوند ها
شهید حـجـت الله رحیمی
رفاقت به سبک شهید
پورتال جامع اربعین
همسفر تا خدا
♥ زن آقـا ♥
هیات
گیله مرد
چـادری ها
بـی رنـگــــی
تنهـــاتـریــن زائـر
پــلـه پــلـه تــا خــدا
ســوخـــته دلان
انتظـار فـرج
عهدشیعه
لـبیک
فـــداکــــ
آبـــــریــــزان
نــــمــــــــــا 313
یار طلبگی و هـزار و یک
بـــرزخ کــلـمـــــات
گـــروه احـــرار
حدیث اشک
مـن...
هنر شـیعه
انانقطه تحت الباء
دل تنگــــ امـام زمـان
یــواشـکـی هــای مــن
ریــحـانه الحـسـیـن
مـیثم مطیعی
باب الحرم
زندگی زیـبـا
مــــــادر بــانــو
هـمـســـران فـاطمی
گــل بــهــــــاری
نـشــــانــه
مـهـارت
روضه
هنر آشپـزی
شهید قرن 21
راه و رســـم طـلبـگـی
تهذیب حـوزه هـا
گروه عـمـار
من او
رنگ خـدایی
زنـدگی با طـلبه
شـهـیـد قــرن 21
مـن یـک طلبه هــستم
دلبـرانه می نویسم
مـلازمان حــرم
به یاد شهدا
سرباز صفر
زیر چتر حـجاب
شـکلک های زیبـا
حـجـابسـتان
عاشورا
خاکی ها
دالان بهشت
خـادم گـرافیکــ
طـلبگـی تـا اجـتهــاد
خـاطرات طلـبگی
دخـتر چـادری
نقـاش فـقیر
رنــگ خـدایـی
جمع آسمانی ما
✿تو فقط لیلی باش✿
خـانـواده ایـرانـی
طــب شـیـعه
دل گراف
فیروزه گرافی
اعجاز علمی قرآن
مکتب المهدی
پیوندهای روزانه
حضـرتــِ مـاهـ ! ♥
آسید مرتضی
کوله بار
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان